Dags

Snart dags att gå ner till stan på kommunfullmäktige och budget. Jag tycker det är intressant att höra diskssionerna. I alla fall de tre första inläggen sedan låter allt likadant när man suttit för länge. Det var som när jag var på CUF-stämmor när man hade nattmanglingar. Jag satt vaken fram på småtimmarna. Gick hem och sov cirka tre timmar och sedan sov jag hela förmiddagen då det var skattedebatt. Sedan var man i fin form till förbundsfesten dagen efter. Haha. Ingen sömnbrist där inte.

Jga känner mig så himla stressad. Jag har massor att göra innan midsommar men jag jobbar och så gar jag möten hela tiden. Fyra möten på en vecka. Det för mycket om man sammtidigt jobbar heltid. Och behöver fixa lite grejer inför midsommar. Men imorgon mellan morgonmötet och jobbet hoppas jag hinna med en sväng på stan.

Jag måste köpa en vit kofta till min midsommarklänning. Ifall vädret är som det är nu så lär man ju behöva en viterjacka iofs. Sedan måste jag till bolaget med. Skönt att man an göra det själv nu i alla fall. Jagönskar bara att det var kvar här vid Sveaplan så man slapp gå ner till stan. Det skulle spara in kanske tio dyrbara minuter åt mig. Haha.


Bilder efter att vi kickat ass i fredags i Melodifestivalspelet.

Kommentarer
Postat av: jenny

förhoppningsvis slår det tillbaka på personen själv utan att man behöver göra något ;D men tack för erbjudandet^^ vad ska du ha på dig på midsommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback