Förstörda planer

Mina planer för dagen gick i stöpet. Jag försov mig och hinner nu inte träna. Skit också. Men jag och Sofia ska och träna imorgon så det blir nog bra ändå.

Jag har sovit illa inatt. Det har vart för varmt, Roland har väckt mig och så har jag drömt otäcka drömmar. Jag drömde att jag firade jul  i Husby men det var ingen trevlig stämmning. Mörkt och tyst. Så skulle jag gå in och titta å granen och där satt min gammelmorfar som är död sedan flera år. Och jag satt bara och grät brevid honom och sa hur mycket jag tyckte om honom för att jag visste att det var sista gången någonson jag träffade honom. Vad hemst det är med drömmmar ibland.

Men jag ska i alla fall träffa Jessica och Mads idag. Vi skulle luncha.

Roland han bara sover och sover jag vet inte vad det är med honom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback