Fotboll och midsommar

Har vart på möte med festkomittén nu, som vanligt kan jag inte låta bli att läggga mig i. Jag hoppas att de inte blav allför trötta på mig. Vi var och tittade på logen där Festen ska äga rum. Den förtjänar att heta Festen med stort F för det känns som att det kommer att bli klockrent. På torsdag lovade jag att jag skulle hjälpa till att städa där uppe på logen.

Sedan var det dags att grilla lite. Jag hade lagat en fett god med ruccola, babyspenat, mangold, fetaost och vattenmelon. De andra verkade smått skeptiska så jag åt typ alla sallad själv. Men jag fulkomligt älskar vattenmelon och det är inte helt fel i kombination med feta.

Sedan var det ju dags för kvällens viktigaste fotbollen, men jag gick sta ch fick så himla ont i magen så jag somnade i första halvlek. Jag vaknade lagom till andra då vi gjorde målen. Sverige är bara så bra, jag är så himla pessimist och trodde att de skulle förlora. Som Jessica sa då blir man ju inte besviken. Men jag ska fortsätta vara pessimist för då slipper jag bli himla besviken. Jag minns hur det var i sista handbollsmatchen mellan Guif och Hammarby, jag bölade ju nästan. Så ska det inte vara med sport det ska bara vara kul att se på.

Nu ska jag sova, tänkte lägga mig med Snabba cash. Jag har halkat efter i mitt läsande. Det känns som en sådan här "måste bok" den och Millenium-serien. Så jag ska väl ta tag i det. jag fick låna Snabba cash av mamma. Hon stod inte ut med den. Tror dock att den är något ungdomlig för henne. Min mor är mer Beck och Wallander typen. 

 Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon försökte i alla fall med den där boken...det har inte ens jag gjort o jag vill inte det heller...=) Puss o kram

2008-06-11 @ 11:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback