Gimmie, gimmie, gimmie

Jag har haft en synnerligen dålig dag idag, vet inte riktigt varför. Jag har helt enkelt inte vart motiverad att arbeta antar jag. Jag slog även i tån så det knakade och då var jag tvungen att sparka i tvättsäcken som jag trodde skulle vara mjuk. Men icke!

Jag hoppas bara på att kvällen ska bli bättre. jag har gått och längtat efter den hela dagen. Ska ut till öja gård och grilla och förhoppningsvis titta lite på fotboll. Vi skulle visst ha en länk för mötet eftersom att Oskar och Björn skulle till strömstad och äta räkor (?). Fråga mig inte varför. Räkor i alla ära men enda rill strömstad.

Ett avsnitt av Greys nu och jag är i topp form igen. jag måste göra en fetaost och melonsallad innan Frida och Cecilia plockar upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback