Hemma igen

Nu är jag hemma  på en snabb visit i min lägenhet innan det är dags att rusa till jobbet, jag är hemma i alla fal och resan gick bra även om jag inte sova ngt på flyget så att jag var vaken i cirka 1,5 dygn innan jag gick och la mig igår. Känns som att jag har lite sömn att ta igen...

Igår när jag kom hem så var mamma, Lisa och Rutger och mötte mig på arlanda. Sedan var det dags att vänja sig vid att vara hemma och att det inte var semester längre, det första vi typ gjorde var att mota kor den jobbiga vägen genom skogen. Så jag behövde inte träna igår i alla fall.

Sedan åt jag kvällsmat i Husby och sedan åkte jag till Tessan och sov där. Det hade visst vart lite turbulent i Duvetorp i helgen. Fick även träffa David. :D Tessan och han var ju så gulliga. Hihi.

Nu måste jag jobba, jag ska försöka uppdatera ikväll igen. :P

Kommentarer
Postat av: hanna

va skont att du kom hem ordentlıgt!

2008-06-03 @ 15:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback