I closed my eyes and he slipped away

Jag har vart så duktig ikväll. Jag kokade färskpotatis och gjorde lax. Mumma. Sedan diskade jag och gjorde iordning lite i mitt kök. Imorgon tänkte jag komma lite längre. Men som Oskar sa till mig idag. Clara du skriver varje dag i din blogg att du ska städa men ändå klagar du på att du har rörigt. Du borde ha as fint hemma. Problemet med mig är bara att jag palnerar att jag ska städa. Men mina planeringar håller inte i 99 % av fallen.

Så morgondagens planering:
- Träna
- Käka lunch med Jessica och Mads, eller fika, eller bara få träffa dem
- Städa
- Kvällen ska jag til Åltorp med massor av tanter och farbröder och äta och leka 5-kamp

Jag tänkte vakna relativt tidgt imorgon då att jg kan gå och träna. Snacka om högt uppsatta mål. Jag vakna tidigt. We'll see.

Idag när jag städade i mitt kök insåg jag att Madde och Emma hade sönder en av mina favorit ljusstakar i fredags och ingen av dem bad om ursäkt. Det gör mig lite pissed off. Men bara litegrann som tur är. Jag vet från en säker källa att det var Madde så jag får väl ta en liten skällning på henne imorgon. haha.

Det är underbart att ha min baby Roland hemma igen. han har bara sovit. han har väl vart helt utmattad efter så många veckor med lantluft. Det enda som försör den underbara känslan när han kommer och lägger sig i mitt knä är att han luktar fis. Jag får andas med munnen helt enkelt.

No time
They've got no time to call their own
Can't stop to wonder if the day is sunny
'Cause time to them means money
No time
They've got no time to call their own
I wonder when they'll start believing
This life was meant for living


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback