Impossible. Your love is something I cannot remember.

Nu sitter jag med min brända axlar och i min favoritsommarklänning och ska käka lite sushi. Måste vara ite skillad med pinnarna till Hanna kommer hem ju. Jag har läst att sushi är en av de mest mijöförstörandematen men jag åker ju buss mer än bil så då kanske jag kan äta lite sushi ibland.

Idag var jag på fotbolls Stora Sundby fick stryk mot Skogstorp. Väldigt synd eftersom att Stora Sundby dominerade hela första och skulle gjort det andra med men de blev lite trötta. Jag förstår inte ens hur man ställer sig frivilligt på en fotbollsplan i denna hetta.

Sedan åkte jag och Jessica hem till henne och käkade pastasallad och rumänsk korv och snackade skit med Eva, Kjell, Cheryl och Kalle. Eva sa att det var att det var helt horribelt hur dåligt människor under trettio skriver så nu får jag skärpa mig lite. Särskrivningar är tydligen vårt problem. Eller heter det sär skrivningar? ;)

Imorgon lir det upp och jobba sedan tvätta på kvälen och tisdagen bjuder en grillkväll hos Jessica. Det var festkommitémöte inför midsommar och lättroad som jag är bestämde jag mig för att följa med och grilla även fast jag inte är medlem i den underbara kommitén. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback