Inga sorger mer

Imorgon ärdet studenten, vilken underbar dag det var förra året när jag tog studenten. Loved it. en varmt och det verkar bli precis lika varmt imorgon, kul för alla studenter och alla som vill fira ute i trädgården och inte vara inne och gömma sig för regnet. ska och uppvakta Per-Axel och Cecilia imorgon eventuellt blir det Madeleine eller David med. Har inte bestämt mig för vem än...

Tydligen har det hänt en del tråkiga saker på jobbet när jag vart borta med, jag som trott att allt  vart frid och fröjd när jag vart borta men så kommer jag hem och det är smärre kaos både i på jobbet och på hemma fronten.

Jag försöker få connection med min vän Madeleine men hon verkar ej vara mottaglig. Antagligen har hon somnat, inte helt ovanligt med henne.

Jag tänkte lägga ut några bilder från min lilla trip till Hanna men det var så många att se så att jag inte ens kan välja. Jag trodde inte att jag tagit så många men det var visst en del.


Kan dock lägga ut en bild på dessa supersöta kakor som jag tog kort
på.Kan berätta att cupcake:s är mycket överskattat. Glasyren smakar
bara socker. Fjärilarna ångrar jag att jag inte smakade på...

Jag måste maila Hanna ikväll och ge henne två önskemål om två små saker jag vill att hon ska köpa till mig om hon är downtown, en Ipod eftersom att jag lyckades tappa min MP3 på flygplanet och ett halsband med en "junebug" enbart för att jag blev så fruktansvärt rädd för de dtra kräken hemma hos Kris och John.

Jag har även blivit riktigt sugen på att åka till USA och jobba några månader, jag vet inte varfr men texas knns väldigt lockande. Alla bara skakar på huvdet när jag säger det, jag vet inte men det kanske är riktiga cowboys som locar. Eller värmen. Men jag vill dit i alla fall.

Now some sleep.

Kommentarer
Postat av: hanna

coolt!

rädd att texsas är bibelbälte det oxå. men du är ju van nu du som vart i morton:)

2008-06-06 @ 07:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback