It's a simple fact that you can’t seem to handle me

Gårdagen. Det sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord så här kommer de:

     

       

        

     
 
     
  

Det var underbart kul igår. När vi kom så var det lagom dags för dans runt midsommarstången och 4-kamp. Domarna hade dock svårt att döma fyra kampen eftersom att alla fuskade så mycket. Alla utom mitt lag då. Haha. Ringdansen var klockren. Så här Mamma Hilton var hon står och vart hon sitter och vart hon går. Sedan skulle man klunka, men man får väl själv gissa vad det var i det på hittade glaset antar jag.

Festan innehöll allt en fest med inte helt mogna männsikor bör innehålla. Dramatik, tillfällig kärlek, spyormännsikor som ramlade ner från broar och alldeles för fulla människor. Själv höll jag på mattan. Jag skickade hem en syster och nattade en viss Madde så jag hade inte tid att bli full.

Vad känns värt att nämnas från kväälen då? Cissis, Martins och min busrunda känns viktig att ha med. Likaså Hennings flammsäkra kalsonger. Att jag tappade min mobil i Gustafs bil känns lite pinsamt att nämna men nu är det nämt Idag fick jag och Madde ta en taxi fram och tillbaka från Skiftinge för att jag skulle få tillbaka den.

En rolig grej till var att Björn var så himla kalas. Det finns en bildbevis här upp när han ligger underst i högen som rasade ihop på dansgolvet. Han kom även fram ett flertal gånger under kvällen, hängde sig åå min axel och sa: Jag tycker om dig, Clara. Han är knäpp ibland, eller allt som oftast.

Imorgon åker jag ut till Husby och ska umgås lite med min mor. Sedan ska hon skjutsa hem mig, Roland och en cykel. Vi ska även till pappa. Jag har inte träffat honom sedan dagen efter jag kom hem från the US så det börjar bli dags. Men nu när jag ska ha en cykel i stan ska jag allt hälsa på honom lite mer.

Tillbaka till filmen jag tittar på nu.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback