Jag är trött...

... på att aldrig få svar.

Dagen har vart bra. Jag och Sofia sköt upp morgonens träning något eftersom att det regnade så himla mycket när vi skulle gå. Så det blev en relativt sen och snabb träning. men det lilla gör också skillnad. Vi ska ju ändå och simma på onsdag med. Sedan ska vi gymma med Helen på torsdag. Då kan jag fetsa med gott samvete i helgen. :P

Imorgon ska jag och hämta Jessica vid tåget. Gissa vem som är mest förvirrad och hade glömt det. Jag hade tänkt försöka få tag på en tvätttid till imorgon men det kan man ju glömma. Det har jag inte tid med nu. Jag borde typ gå med i tankspriddas förening. Men problemet med mig är att jag vill så mycket och tar på mig alldeles för mycket, eller tar på mig. Jag planerar alldeles för mycket, helt enkelt. Ganska enkelt att konstatera svårt att göra något åt...


Fredag ska jag och vaxa benen på salong. Jag gillar och göra det. men känner sig så fräsch efter. Sedan bär det av till Västerås och få tag på hotellet. Hitta det. Jag insåg igår när jag tittade på en karta och insåg att det verkligen inte låg central och jag som har planerat att vi ska åka tåg dit.

Jag vet ingenting längre. Jag lägger mina tankar på hyllan och går och skivar lite ananas till frukosten imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback