Jo, jag är fan bitter!

Somande set igår vaknade tidigt imorse och gick till jobbet. När jag kommer till jobbet inser jag att jag och Lousie har bytt pass så jag jobbar kväll idag. Så det var bara vackert att traska hem igen. Jag som hade hela dagen planerad: jag hade bokat tvätttid ikväll och så skulle jag städa. Min lägenhet är fortfarande värsta messen.

Men nu har jag istället messat Sandra som undrade igår om vi skulle träffas men då jobbade jag ju dag idag. Så jag hoppas på en lunch med värdlens gulligaste tjej. :D

Dags att krypa ner i bingen igen då för att ta igen några timmar....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är ju mer förvirrad än vad jag är...tror jag...=) fint sms du skickat till jessica =) Puss o kram

2008-06-09 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback