Kent

Jag har alltid hållt mig ifrån allt som Kent heter. Jag har sträckt mig till att gilla Kent låtar som blivit hits på radion. jag har asett att Kent är Sveriges mest överskattade band. Jag vet inte varför riktigt. Kanske var det någon snygg kille som sa det till mig någon gång. Eller deras "avky" för hålan Eskilstuna. Men hur mycket gillar jag Eskilstuna egentligen?

Nu börjar jag vackla i min tro. Jag har insett att Kent texter är intressanta. Så jag ska ta upp mitt lyssnade på dem igen. Men nu kommer nästa dilemma; jag tänker inte ta upp det förren de spelat i Eskilstuna. Och det finns det två olika anledningar till. Jag har ingen biljett till Kent och jag vill inte vara en sådan som köper en konsert biljett och börjar lyssna på bandet efter.

Så just nu tänker istället förska ladda ner lite Shout cout louds och Bayo. Jag tror at min trip till USA påverkade min musiksmak mer än vad jagtordde att den skulle göra. Dock så lyssnade vi inget på Kent under resan. Även om Hana är ett stort Kent fan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback