Kvällen

Kvällen ängnades åt sex and the city-maraton, tvätta och fixa naglar. Har även lyckats städa lite med. Jag tänkte att det skulle vara lite halvsnyggt med städat lägenhet när Madde och Emma kommer. Jag kom halvägs i alla fall. Jag dammsög ju i söndag tack och lov annars hade jag haft mycket mer att göra.


Dagens klädinköp allt på rea utom den vita t-shirten men dne kommer passa så bra till min AA-kjol så jag var tvungen att ha den.


Min tår är nu snygga, lila och pedikyrade. Dock blev det ingen spa-pedi, det hade behövts.

Jag har laddat hem så bra musik. Jag laddade hem hela top-tio-listan från 1966 bara för att jag skulel få hem Last train to Clarksville. Men jag fick så mycket mer bra musik på köpet. Lyssnar just nu på Beach boys Good vibrations.

Imorgon bitti ska jag och Sofia träna, alltså: Dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback