Låt mig komma in.

1. Jag har insett att min senaste kyss för länge sedan.
2. Jag lyssnar på.. Jag är en vampyr *världen är uuuuuunderbaaaaaaaar*
3. Jag pratar.. Öjamål
4. Jag älskar/tycker om.. min familj, snuskigt mycket.
5. Mina bästa vänner  .. är underbara och jag hoppas att de vet det.
6. Min första riktiga kyss..  power meet. HAHA
7. Jag avskyr när folk frågar.. om pappa, men det är det värsta som finns om de inte frågar heller.
8. Kärlek är.. långt bort.
9. Äktenskap är.. underbart om man är frisk.
10. Någonstans, tänker någon... att jag är sjukt snygg. (??) 
11. Jag kommer alltid att.. ful i 60 watts ljus.

12. Jag är hemligt förälskad i.. Zlatan. Hemligt för att jag inte ens tycker han är snygg, bara för att han är bra på fotboll...
13. Sist jag grät var.. när jag satt på flygplanet hem från USA.
14. Min mobiltelefon är.. relativt sliten.
15. När jag vaknar på morgonen.. är klockan ALLTID senare än den borde vara.
16. Innan jag går och lägger mig..  tittar jag på Greys.  
17. Just nu tänker jag på.. att jag har huvudvärk. :S
18. Bebisar är.. så små.
19. Idag ska jag.. diska, äta något och titta på Greys.
20. I kväll ska jag.. Same same, but different.
21. I morgon kommer jag.. städa på "logen" hos Jessica. Sedan blir det en dejt i Hällberga med lillesyster.
22. Jag vill verkligen vara.. mer intresserad av att träna och vakna tidigt på morgonen.


Skulle älska om någon mer följde mitt exempel. Jag följde Jennys. Men då måste jag naturligtvis ha en länk.


Kommentarer
Postat av: hanna

inte ska du gråta clara. usa väntar på dej tills nästa gng du kommer;)

2008-06-12 @ 05:25:04
Postat av: Lisa

Tycker oxå om min familj snuskigt mycket =) bara så det vet....=) Puss o kram

2008-06-12 @ 11:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback