More then a feeling


I looked out this morning and the sun was gone
Turned on some music to start my day
I lost myself in a familiar song
I closed my eyes and I slipped away

It's more than a feeling
When I hear that old song they used to play
I begin dreaming



Har haft en underbart trevlig kväll, mätt är jag med. Så gott med tacos så. Sedan blev det melonsallad och glass. inte illa pinkat va? Thomas har även fixat mitt lysrör på toaletten igen så nu ser jag faktiskt hur jag sminkar mig. Och Tessan satt upp min två söta USA tavlor. Ska ta kort på dem så ni ser hur fina de verkligen är. :P

Nu ska jag lägga mig och se ifall jag däckar på en gång eller om jag ska fortsätta traggla i Snabba cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback