Morning

Jag anser fortfarande att det är morgon. Klockan är tolv och jag vaknade bara för en halvtimme sedan. Jag började ju med Snabba cash igår och jag hann ganska långt än så länge är jag lite tveksam. Jag är alldeles för "bonnig" för den här boken. Jag fattar ju inte alla ord, men det kanske inte är meningen. men om jag skule skriva en bok skulle jag vilja skriva en som alla fattar.

Imorgon har jag ett dilemma. Jag ska träffa Tessan, jag är ledig Tessan jobbar kväll. Jag har även lovat Mamma Hilton att hjälpa till att städa. Så tanken är nu att jag ska städa i Stora Sundby på dagen. Sedan åker jag till Tessan på kvällen eller Tessan kommer hit så lagar vi god mat och sover.

Ska kanske käka lite frulla och ta en dusch innan man sa bege sg till jobbet då.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för vykortet =)



Hur va sex and the city filmen? :)

2008-06-11 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback