Nyponbuskar ser jag hela vägen när jag blundar

Min mage värker och mår illa, detta är inget bra...Jag måste äve hoppa in i duschen innan det är dags att sova, ska och jobba imoirgpn bitti. Är det på grund av mina vitaminer jag just tog utan att äta något månne?

Imorgon var planen att träffa my sweet Jessica. Lovley. i ska handla till Cecilias student och jag behöver även en foundation från MUS. Älskar deras foundation. The best ever. Jag handlade smink i USA; primer, tre ögonskuggor, eyeliner, mascara, kladd att sätta under ögonskuggan och en foundationspensel. Jag har alltid velat prova med pensel men aldrig orkat engagera mig. Ja vet inte varför jag velat det töntigt men jag har alltid önskat det litegranna. Men jag är en tönt.

Imorgon är tanken att jag ska maila min lilla Hanna och be henne köpa yvå saker jag ångrade att jag inte köpte när jag ver i Chicago. HahaHon får ta hem två saker åt mig eftersom att jag tog hem en hel väska åt mig, dessutom är det två små saker....

Imorgon kväll ska jag ut till Tessan och hämta min resaväska och bara vara hennes älskade lillesyster.

Nej en dusch nu och lite en den där härligt komponerade salladen jag just gjort så blir jag nog en nya människa inte min inte alls svala lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback