oh no, a cigarette can't cover up the mess I'm in

Min lägenhet  är en enda röra det är hemskt att vara här, men imorgon ska jag packa upp min resväska och städa lite. Jag skulle även behöva tvätta.

Det var en kul kväll igår ända fram till halv ett någon gång, det var då det började gå åt skogen.För när jag har gått på min cambridge då har jag inte heller druckit så igår när jag drack så blev det ju så klart karatefylla, även fast jag inte drack mer än vanligt. Men jag tar det från början, först jobbade jag, stressade hem sminkade mig, tog bussen till Per-Axel som tagit studenten och gratulerade honom. Sedan tog jag mammas bil till stan parkerade hemma och knalla glatt iväg till Cissis studenfest så jag går till Fors församlingshem och det är inget folk där, nej men det var ju i Klosters församlingshem det var.

Så jag stressade dit gratulerade Cissi åt lite tårta drack lite vin och hade allmänt trevligt med Cissi, Jessica och Frida. Sedan drog jag, Frida och Jessica vidare till madde där det var förfest. Då kom Björn och Oskar med och sedan gick det bara utför. Jag och Björn skulle berätta intimahemligheter för varandra men jag minns faktiskt ingen som Björn berättade han blåste mig lite där.

Sedan skulle vi dra till Nybron men nr vi gick så var jag väldigt kalas och Jessica bad mig vänta ett tag och självklart övertolkade jag det och satt mig bara och väntade. Och alla andra gick utan att ta notis om mig så när de kom till Nybron insåg de att jag var borta. Jag var as arg och skulle författa ett sms till Jessica: Ni får stå ert fucing cast.  Men jag gick hem efter att ha suttit i smörparken i cirka 40 min och muttrat för mig själv.

Jag insåg att det var dags att gå när två killar stannade och tittade och sa vi kanske ska hjälpa den där tjejen.

nU har jag sktivit ett väldigt utlämnande blogginlägg för att vara jag jag vill helst avslöja så mycket här för att ma inte vem som läser men jag är en nästan vuxen kvinna som borde kunna stå för mina handlingar. Nästan vuxen blev det för att jag är tydligen inte tillräckligt mogen för att dricka alkohol på ett moget sätt.

En låt som påminner mig så mycket om Hanna och USA. Sjukt bra är den med:
http://www.youtube.com/watch?v=5WzeYpVshfE

Ikväll blir det Grappa med Jessica, Frida, Marie, Martin med flera. Vet inte riktigt vilka.

Nu ska jag käkka upp det sista av min bakismat som bestått av honungsmelon och paprika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback