Saknar rockband

Jag saknar att vakna vid nio på morgonen vara gald och förvantansfull på vad jag ska göra på dagen. Jag saknar att gå ner till tv-spelsrummet och göra en mini-workout i väntan på att Hanna ska vaknat. Jag saknar att när hanna vaknat käkar vi en god frukost och spelar rockband. Sjunger och spelar gitarr för allt vad vi är värda. Jag saknar att vara ledig mest av allt!

Idag försov jag mig litegrann. Jag kom tio minuter föresent till jobbet, ingen fara vi har flex. Men det värsta var att ag var helt död hela dagen. Jag somnade typ på övervakningen på jobbet. Men jag lyckades piggna till och jobba klart dagen. Då var det dags för möte, lika trött igen. Jag fick gå hem tidigare eftersom att jag satt och knappt kunde hålla ögonen öppna.

Imorgon är det kommunfullmäktige, budget. Jag är inte lycklig att jag måste tjänstgöra men är man "egagerad" så är man. Jag har ju i alla fall under det här året lärt mig sjukt mycket om hur en kommun fungerar. Jag jag misstänker att lansting drivs på ungefär samma sätt fast med annan verksamhet. Jag tycker om att veta mycket. Då känner jag mig lite intelligent.

Jag fick nyss köra en hitta.se på mitt namn för att jag hade glömt mitt postnummer. Jag vet att jag är tankspridd. Men bara ibland.

Jag bnörjar bli så himla taggad inför midsommar nu. Jag kan knappt bärga mig. Så nu för att förberada mig ska jag börja att epilera mina ben. Haha

I'll keep you my dirty little secret
Don't tell anyone
Or you'll be just another regret
Hope that you can keep it
My dirty little secret

Who has to know?

When we live such fragile lives
It's the best way we survive
I go around a time or two
Just to waste my time with you

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu harom skaffat wii oxa ewller vad det heler. awesome>!

2008-06-21 @ 05:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback