Sex and the City

Det är ju verkligen världens hype kring sex and the city filmen just nu. Jag känner mig så himla cool att jag såg den inna så många svenskar. Haha. Något att vara stolt över i livet. men det hade ju premiär fredagen inna jag åkte hem så det var precis så jag hann se den. Grace berättade att hon skulle på den och så började min ögon glittra. edan frågade hon om Hanna, Dilara och jag ville med. Jag började nåstan gråta. ^^

Kvälen kom och jag var inne på den största bio jag sett. Fler än tio olika biosalar och åtta nio kassor att köpa popcorn och godis i. Salongerna var annorlunfa än i Sverige med. Det var drickahållare i armstöden. Jag gillade det för jag har vart med om utvälta drickor flera gånger på bio. :P

Filmen sedan då. Rysningar, skratt och gråt. Alldeles, alldeles underbar. Jag vet om att ag skrivit om det förut. Men imorgon var det Sex and the city maraton på TV3. Jag börjar nästan gråta när jag läste att avsnittet då Carrie tar sin sista Cosmo med tjejerna innan det är dags för Paris. Jag kan bara rekomendera alla att se den! Personligen ska jag nog se den en gång till med Madde. Klä upp sig a la sex and the city tejerna gå och ta en Cosmo och sedan bio. Det låter väl härligt?


Kommentarer
Postat av: jenny

jaa, båda är ju väldigt somriga :) men jag funderar på att ta studentklänningen.. den "oslampiga". den är mer romantisk somrig på nåt sätt =P och lär ju aldrig mer använda den annars.

Postat av: jenny

haha.. oj. nej det låter inte så jätteroligt =/

2008-06-18 @ 13:54:19
URL: http://jennyshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback