Slut på energi

Jag är helt slut. Lite underligt jag har inte gjort så mycket. 08.40 vaknade jag, lite sent med tanke på att jag skulle vara på stadshuset klockan 09.00 på möte. Jag tog ett äpple på vägen och varken borsta tänderna eller håret. Fräscha Clara. Tur att jag gjorde det världigt nogrannt igår kväll, ovanligt för att jag vara jag. I alla fall bortsa håret nogrannt innan jag ska sova.

Nr jag satt på mötet ringde de i alla fall från HIA och frågade om jag ville ha semester idag.jag som nu har klagat att jag har så mycket att göra svarade självklart JA! Så gick jag en sväng på stan eftersom att jag hade tid när jag inte skulle jobba. Mycket sommar-rea. Me like. Jag köpte ett par blå jeans, ett linne, en kofta och en t-shirt. Allt kändes ädnå relativt genomtänkt. Utom jeansen då kanske. Köpte även en eyeliner, pensel, picknicfilt och en kylväska. Jag är shoppoholic big time. Jag skalägag ut ett kort senare.

Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på tv, det var ju både vänner och cityakuten. Jag har satt på tv:n en gång sedan jag kom hem från USA, den känner sig försummad. Men jag vill ju ha en större plattare tv.

Jag lyckades även boka tvätttid ikväll så jag dissar nog fotboll hos Jonas ikväll och gör min egen tv ännu gladare.

Ska ng försöka plocka upp någonting ur frysen att äta. Jag tror inte att man kan leva på en chailatte hur länge som helst. Även om det är mycket kalorier i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback