stay out of love until you're ready

Det blev picknic idag på Djurgården med systrarna och Roland. Tessan hade köpt ett nytt fint koppel till Roland så han kunda vara med. Jag behöver ha honom med ibland känner jag så att jag inte försummar honom. Jag jobbar så mycket så han behöver inte vara själv mer än så.

En smått kaotisk dag på jobbet, mitt huvud var så trött när jag gick hem. Louise kom och sa till mig att de skulle och hämta en patient på operation. Så kom Mia två minuter efter och frågade om jag kunde följa med och hämta en patient på operation. Så vi knallade iväg. När vi kom fram mötte vi Ulla och Louise som redan hade hämtat patienten. Jag hade helt glömt bort att hon sa att de skulle gå och hämta patienten.

Jag har maskat med prover idag känner jag. Tommy har stuckits. Men till slut tog jag tjuren i hornen och det gick galant. Även fast patienten inte var särskilt lättstucken. Men jag måste komma ihåg att ta min medicin innan jag går till jobbet. Nu har jag inte tagit den sedan lunch och jag darrar som ett asplöv...

Imorgon efter jobbet ska jag och Sofia och träna. Sedan ska jag försöka ta mig ut till Stora Sundby¨och sova där. För på fredag ska jag skjutsa Jessica och Mads till Katrineholm för de ska med ett tåg till Oslo/Lilleström. Mads har fått en systerdotter som ska döpas så Jessica ska på dop.

Sedan på lördag är dte ju jordbruketsdag då min älskade mamma äntligen ska få sitt pris. Jag äskar min mamma så mycket och är så glad för hennes skull.


Sist men inte minst måste jag säga att mina dagdrömmar börjar totlat spåra ur. Jag är alldeles kringvriden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback