Svenska sommar frusna frusna själar

Nu ska det bara bli sommar så att vi tinar lite.

Jag ska hoppa in i duschen nu sedan ska jag packa alla min saker och styra kosan mot stora sundby. Katten och datorn måste med. Men sminket är prio ett. haha.

Imorgon är det dårå dags för jordbrukets dag då mamma ska få sitt pris som året Sörmlans bonde. Vem är stoltast över sin mamma? Som enligt länsstyrelsen och LRF är en engagerad och kunnig bonde, duktig på betesmarker och skog är hon också enligt dem.

Men nu kan ´jag inte uppdatera på ett tag i alla fall för även om mor min är duktig på jordbruk är hon ingen hejare på datorer och nu är den trasig igen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är så himla kul att din mamma fått priset! Hela min familj tycker verkligen det!!:D

2008-06-28 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback