There are moments when I think I'm going crazy

Jag har jobbat ikväll. Det har vart riktigt tufft två av uskorna gick hem så jag och Camilla fick kämpa på. Men det gick bra, hon är väldigt duktig och trevlig. Jag tycker nog om alla våra sommarvikarier men det är en av dem jag fortfarande inte träffat.

Jag håller just på med ett storkok. jag kokar någon slags pastasås. jag vet inte riktigt vad det blir. Men nyttigt blir det i alla fall. Squash, kikärtor, morötter, lög och champijoner. Visst låter det gott? Det luktar gott i alla fall. Vi får se hur det blir. Jag har gjort det lite på känsla men så lagar jag ju typ alltid mat.

Jag ska laga färdigt det här och sedan ska jag titta på sex and the city. jag har ingen lust att sova ännu. Igår kväll när jag tittade så var det ett avsnitt jag aldrig sett. jag var bombsäker på att jag sett alla. Men det kan man tydligen inte vara.

Imorgon blir det picnic med Lisa, Tessan och Roland på Djurgården om vädret tillåter. Ska bli skönt med lite kavlitetstid med sina systrar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback