Time to sleep

Dags att sova nu så jag orkar hoppa upp ur sängen imorgonbitti när jag ska och jobba.  Jag kollade på fotbollen på jobbet. Inget roligt att titta när vi inte ens vinner. Men jag hade ixat med melon, ananas, nötter och vindruvor. Allt för att ingen skulle köpa godis eller chips och jag ska bli frestad. Jag hr vart en onyttig människa i en tid nu och nu ska dte blir stopp, igen. Haha.

Efter jobbet gick jag en sväng förbi Julias "fotbollsfest". Det var inte så mycket folk kvar när jag kom men jag fick se en inte alls klockren Mamma Mia-dans av Frida och Cissi.

Igårkvälll var det förfest hos Kristin med Melodifestivalenspelet och sedan gick vi till Harrys. Spelet var så himla kul, jag och Kristin spöade skiten ur alla i detta var var så himla tävlingsinríktade och så skadar det ju inte om man gillar schlager heller. På Harrys var det helt okej, varmt. Det är vil i och för sig alltid varmt på krogen men om man är full reagerar man inte, igår var jag icke full. Mia och jag ångrade oss så himla mycket när vi gått för vi insåg båda två att vi sett en varsinmister right på Harrys, och ingen av oss vågade gå fram och prata med dem.  Klockrent. Sedan gick vi två och käkade hamburgare och kanske snackade skit i en timme. Sedan stupade jag i säng.

"Imorse" d.v.s. när jag vaknade gick jag och käkade lunch med Sofia och sedan gick jag och jobbade. Najs!

Nu: Dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback