Days of my life

Jag fruktar det värsta, ej döden eller smärtan utan skammen att bli avslöjad.

Jag har haft en underbart bra dag. Jag har vart ute i Stora Sundby och hälsat på barndomshemmet. Jag var först i Fyrby hos mormor och morfar och kkade midsommarmat. Hur gott är inte det? Fick även titta på alla fina mattor min mormor vävt. Hon är en fena på att väva mattor min mormor.

Sedan åkte jag och mamma hem. När mamma sov middag så tog jag och Oliver en prommis till Öja gård. Där träffade jag på Jessica, Cheryl, Kalle och Mads. Fick utvärdera midsommarafton lite även om det inte var så mycket att utvärdera. En relativt odramatisk fest. Om det var någon dramatik visste ändå de flesta vad de tyckte om den dramatiken (om man får vara lite kryptiskt).

Sedan tog mamma och laste på min cykel på bilen och Roland i buren och jag åkte tillbaka mot staden med henne. V dumpade cykel och Roland hos mig oc åkte till pappa. Han var trött så han sov mest när jag var där. Men det är trevligt att träffa honom i alla fall. Titta lite på honom och se hur mycket en männsika kan förändras både fysiskt och psykiskt på tre år.

Tessan och Oskar hämtade upp mig hos pappa och vi åkte hem till mig och fikade. Shoppade även på gymgrossisten, jag ska bli fit nu. Haha. Blir kanske inte det av att shoppa dock. Bara lite fattigare.

Frågan är vad man ska göra ikväll då? Det kan bli en lika boring kväll som igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback