All you need is love

Imorgon ska jag först på möte på Gökstenskolan klockan ett och sedan ska jag hem och ge Roland mat. Efter det ska jag försöka hinna med första bästa tåg toll Stockholm för att besöka Madde.  Första natten Roland ska få vara helt ensam hoppas det går bra. Men han har ju vart ensam när jag har jobbat så han överlever nog...

Idag har det vart skönt på jobbet. Först var jag lite deppig och dan men sen när man får jobba ett tag så kommer man igång. Jag har idag sett till så att Ann för Tyrolerhatt låten på hjärnan igen. Jag vet inte men när jag är på HIAtycker jag om att sjunga den sngen. Och sedan sjöng jag och Göran Oh Carol, och Göran berättade om att det alltid var den sången som spelades sist när man var i parken och dansade.
På den gamla god tiden!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback