Besatt

Jag har blivit besatt av melodifestivalskivan. Efter Annas, Tessans och min roadtrip igår till Sparre för att hämta Annas passerkort hos en surpuppa så lyssnade vi mycket på  den skivan. Och när jag kom hem var jag "bara tvungen" at ha den och nu är jag så smått besatt. Jag hoppar bara över den här skulle låten på israeliska (det är nog mest för att jag inte kan israeliska och ej kan sjunga med). Alla andra låter sjunger jag glatt med, ganska fel men jag sjunger med ändå.

Jag har bestämt mig för att ta ännu ett steg i mitt nyttiga liv, jag ska sluta med McDondalds. Inte ens fylekök ska det bli där. Då får det va'. Jag kollade nämligen på Super size me igår och jag blev något skärrad. McDonalds i Sverige är ju i och för sig mycket vettigare än McDonalds i USA men ändå... Det var typ fem saker på menyn på MD i USA som inget innehöll socker. En av dem var kaffe och en cola light... Vart är minimorötterna och mjölken, hörrni? Det är ju inte mycket men ett jäkligt bra steg att ta minimorötterna och mjölk istället frö pommes och cola. Jag ska väl inte säga något för jag är inte shälv värdlens nyttigaste men ibland blir man chockad hur naiva de är i USA.

Ska sova nu, satsar på kavlitets sömn efter mitt brutala uppvaknande imorse.

På återseende

Kommentarer
Postat av: hanna

ja md här är inte så särskillt poppis, det känns rätt b faktiskt, sveriges är fräcare isåfall.
bra, då blire inget sånt när du kommer:) fast det finns ju ett 100tal andra snabbmatsställen;)
puss

2008-03-26 @ 04:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback