Du kanske undrar över mig...

Jag vet att jag uppdaterade igår kväll jag vet. Men nu måste jag skriva om två onormala händelser.

Imorse skulle jag kolla om Ewa uppdaterat sin blogg, ingen suprise där så klart hon inte gjort... Men det onormala hände när jag skulle gå in på hennes blogg, eftersom Ewas blogg är bananskrutt så skrev jag det i sökrutan. Men något fel blev det och jag kom in på Wikipeida och sökordet banan. Och fick veta att bananen är en ört oich inte en frukt!!!! Hur konstigt är inte det? Nu ondgjorde jag mig härom dagen i och för sig över wikipedia och sa att det var oseriöst här på bloggen så det kanske trots allt är en frukt. Måste nog googla på det sen.

Det andra onormla som har hänt är att mamma ringde och berättade vad som hänt i Björnriket där Georg är just nu och åker skidor med sina föräldrar. Mamma hade igår ringt för att hon hade sett att Helena hade ringt och mamma frågade hur det var ch Helena säger att det kunde vara ungefär 3000 gånger bättre, mamma frågar glatt om de är sjuka eller har brutit benen. Då har Gerog ungjäkeln kört rakt in i en snövall och brutit benet. Gips i åtta veckor, jag tycker det skulle vara intressant att se en 5-åring hoppa på kryckor.  Men jag ser ju helt klart vem han har ävrt sina skickiglighet på skidor av (läs: mig)....

Det var allt jag hade och rapportera från Kungsvägen, på eftermiddagen ska jag och Lisa fika. Ska bli trevlig jag vet faktiskt inte om vi någonsin fikat förut. Haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har fortfarande inte fikat...=) Puss o kram

2008-03-06 @ 11:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback