Ease my mind that's what you do

Jag måste sova men smarta jag tåkade somna direkt efter jobbat och soca i två timmar så nu är jag pigg som en lärka. Och imrogon ska jag jobba dag. Usch, men jag tog köket imorgon så jag hoppas att dte blir lungt.

Jag träffade Frida idag så att jag fick tillbaka min kära Jimmy Dean tavla som jag glömde i hybeln när jag var där. Tur att Frida skulle hem så snart.

Men det roliga är att jag har absolut ingenting på väggarna i mitt enda rum, jag vet lixom inte vad jag vill ha på dem. Eller jo jag har en Jimmy Dean klockan. Men kan ju säga att han är temat i mitt lägenhet. Och kan man ha snyggare tema än så???

På torsdag ska jag och lämna blod, jag känner mig inte riktigt laddad. Men på ondag kväll däremot ska jag, mamma, Agneta och Johanna på Den inbilkade sjuke av Moliére. Claes Malmberg ska vara med ni vet lotta på bråkarmakargatans pappa. Har ni några minnen från svenska B lektionerna så minns ni nog vad den handlar om, annars uppdaterar jag er senare.

Dags att göra ett försök att sova.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback