Get nowhere to run

Jag bara hostar och hostar. Det kliar så jag blir tokig i lufrören. Usch för att hosta.

Madde skulle ju komma till mig idag men nu har hon blivit sjuk, så jag hoppas att hon känner sig bättre imrogon så hon kan komam då istället. Vi har ju en del at göra i helgen... Och så har jag köpt ett påskägg till henne, förra gången jag gjorde det så fick hon det inte för vi träffades typ inte på tre månader efter påsk. Men nu har både hon och jag jobb så då har vi råd att besöka varandra lite oftare. :D

Hannas föräldrar är på besök hos henne nu, så roligt för henne. Jag vet att hon verkligen längtat efter dem.

Idag har vi haft det så lungt på jobbet. Tio lediga platser hade vi när jag gick hem, men då var ju iofs två inplanerade. Men det var bara en patient på akuta vårdlaget och jag tror inte den var särskilt akut egentligen, mer att man behövde ha någon patient där. Haha

Jag trvis väldigt bra med min nya matta kan jag tillägga. Om ni tittar på bilden på Rland här under så kan ni skymta mattan i ett hörn. Men det är inte praktiskt med en ljus katt som fäller massor och en svart matta.

Dagen tips att "youtub:a" på:
Johnny Cash - Hurt

På återseende

Kommentarer
Postat av: hanna

vi är i chicago right now, lovely.
kram

2008-03-22 @ 06:09:22
Postat av: Jessica

Trist att va sjuk. GOD PÅSKE VÄNNEN!

2008-03-22 @ 06:22:17
Postat av: Lisa

Jättefin matta o jättefin katt...=) Ses snart! Puss o kram

2008-03-22 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback