Goodbye, that's all she wrote

Igår var jag hemma hos mor och far och påskmat. Väldigt trevligt vi gjorde fina ägg och så åt vi och smaskade i oss så klart. Sedan planerade Georg hur han och Tessans gårs skulle se ut. blev ett stort projekt till slut: 550 mjölkkor, 555 köttdjur och 1500 grisar. Tessan och Georg skulle ta hand om djuren, Lisa skulle vara gårdstomte och jobba i stan, Thomas skulle snickra och jag skulle a hand om papper och räkna våra pengar. Just det Lisa skulle städa och laga mat också. Och så skulle vi alla bo i samma hus och Tessan och Georg skulle sova i en våningsäng. Känns som min framtid ser ljus ut. Haha

Ska och jobba ikväll, jag hoppas jag orkar bara Just nu är jag ju inte skit pigg. Innan jag äter frukost så tar jag även järntabletter, c-vitamin och hostmedicin. Enbart bara för att jag snart ska vara igång igen och ha massor av energi. Vi får se om det fungerar.

Fick fina påsägg igår. :D Naturgods, en schal, pengar, en tallrik och en handduk. Det var som lilla julafton nr vi höll på. Mern vad roligt det är att få lite påskägg. :P Jag och mina systrar är nog barn fortfarande på det sättet för jag är tvungen att handla påskägg till dem och de till mig. Men roligast är det väl agtt handla åt Georg. Han blir så glad.

Jag ska lägga ut lite bilder från gårdagen när jag har tid. Imorgon hoppas jag. Nu är det dags att göra sig iordning till jobbet.

Jag var bara tvungen och kopiera detta från Joy för att jag inte hade något bättre för mig. Sätt bara winamp på shuffle.

Will it be ok? Ballad of a teenaage queen
How are you feeling today? Jackson (då känner jag mig lycklig i så fall)
How do your friends see you? Umbrella
Will you get married? Have you ever (... loved somebody so much it hurts)
What is your best friend's theme song? Full force gale
What is the story of your life? Young hearts run free ;)
What was high school like? Min älskling har ett hjärta av snö
How can you get ahead in life? Little lies (love this, haha)
What is the best thing about your friends? Pictures in my head
What is tonight going to be like? Have I told you latley (jag ska jobba)
What is in store for the remainder of this weekend? Sweet thing
What song describes you? Samma gamla vanliga visa :S
To describe your grandparents? Girl from the north country
How is your life going? Elegi (skit också)
What song will they play at your funeral? I would walk 500 miles
How does the world see you? Shakin all over (ja, jag är ju väldigt darrhänt...)
Will you have a happy life? Mona Lisa (detta är inget gott tecken)
What do your friends really think of you? Dixy (... du ville veta vem hon var...)
Do people secretly lust after you? One 
How can I make myself happy? Let's dace (HAHA)
What should you do with your life? Bright side of the road
Will you ever have children? A boy named Sue (den var fan den bästa av alla!!!)

På återseende

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart vi är barn fortfarande...=) o jag blev faktiskt jätteglad för mina påskägg....=) har jag o thomas tur så kanske vi till o med får en dubbelsäng i fyrby- kollektivet...=) Puss o kram

2008-03-23 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback