I know I hade it comming, I know I can't be free

Jag fortsätter i god Johnny Cash-anda...

Idag har vart en bra dag på jobbet, det har gått bra och jag är så gald. Även om min kropp inte är frisk så den hänger tyvärr ine riktigt med. Men idag har jag i alla fall tagit blodprov utan att stasa vilket är en riktigt big deal för mig att klara. Det trodde jag aldrig att jag skulle klara faktiskt, även om patienten har ådror som stod ut or armarna.

Ikväll ska jag till Husby och kolla på schlagar med mma och pappa. Om jag var 100% pigg skulel jag dock inte sitta på en buss hem till Husby då skulle jag sitta på ett tåg till Katrineholm för där är det Live and Jive ikväll. Men nu rä jag inte helt pigg och mamma har bjudit hem mig. Så ikväll får alla Rockabilly-människor klara sig utan mig. Och jag tror intre direkt att de saknar mig...

En dusch nu då så kanske jag snart känner mig redo att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback