If you start me up I'll never stop

Jag glömde lixom skriva det jag skulle skiva i mitt förra inlägg jag hamnade någonstans i mina våta dagdrömmar kring make up store och shoppa överhuvudtaget och glömde det väsentliga. Jag var och köpte min lunch av Sandra på amarant (väldigt god kyckligsallad, brödet var kanon gott!) och då avsjöjade hon för mig att hon fått ett semestervikariat på BB!!! Jag är så himla glad för hennes skull, hon har alltid velat prova det. Och detta jobbet kan ju vem som helst bli alldeles kollrig i huvudet av. Jag kan erkänna att jag är avundsjuk! Små små skrynkliga bebisar, stressade pappor och mamma som blivit helt rabiata på grund av flera timmars intensiv smärta.   Vem skulle inte vilja jobba där? Nej, då det är verkligen en chans och jag är en smula avundsjuk, på riktigt!


Jag har insett vad jag skulle behöva till min blogg, en korrekturläsare för att jag är så himla slarvig när jag skriver på datorn.  Och sedan har min dator en viss förmåga att flytta det strecket där bokstäverna kommer fram när man skriver när men trycker på fel knappar. Hänger ni med? Inte för att min blogg är särskilt viktig och inte heller har särskilt många läsare.

Men jag undrar vilka min läsare är. Ni får gärna ge er tillkänna i en liten kommentar om ni inte redan gjort det. Jag fick till exempel idag veta att Sofia N läser min blogg. Men namnge er gärna...

Kah fick ett fyllesms kvart i sex imorse. Först: Vem är uppe så länge... Inte klokt. Det stod ganska kort och gott i det att jag är boven i dramat, men det berodde på att jag var ung. Haha. Jag valde helt yrvaken att ignorera det.

Och till Anna, jag är sjukt taggad inför maskeraden. Jag tänker på den ett par gånger per dag och tänker vad ska jag ha för klänning!?!?!? Tur att jag ska göra mig iordning med Tessan och Anna och att de ska hjälpa mig med mitt hår och smink. Det sista har jag tagit nett helt eget beslut om men eftersom att de älskar mig så hjälper de mig med.

Time to sleep, Linda, jag och Tessan ska luncha imorgon så då får jag inte äta frukost för sent...

På återseende

Kommentarer
Postat av: hanna

jag läser din blogg varje dag med spänning.

2008-03-28 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback