Intense

Det har vart en intensiv dag på jobbet idag jag har hunnit med mycket och vid nio så höll jag på att sätta mig på golvet för att jag var så trött i benen. Det skulle sett ut om jag bara föll ihop på golvet. Jag är fortfrande så stolt över mig själv att jag klarar blodprover, idag klarade jag ett kalium och det är det roligaste att klara för då får man inte ha någon stas för då blir det felvärde. Vilken glädje det är att fortfarande lära sig saker hela tiden på jobbet, visst jag har inte jobbat där så himla länge än men jag tror ta mig tusan att jag lär mig någon ny ska varje dag.

Vi pratade om våra kroppsliga defekter idag på jobbet och jag berättade för Linda om mitt blåsljud på hjärtat och hon tyckte att jag skulle be Mieke en av våra doktorer lyssna på mig. Sagt och gjort så hon satt och lyssnade på mitt hjärta grundligt på övervakning och konstaterade att visst hade jag ett blåsljud. På den skala från ett till sex så låg det på två. Hon tyckte att jag skulle nog kanske gå till min husläkare och be att få göra ett hjärteko. Vilket gjorde mig lite skraj. Men vi pratade om det på jobbet sen för jag fick så smått panik, men de sa att det är ju bättre att jag får veta det nu om jag skulle ha något klaffläckage än att jag väntar och går och utvecklar hjärtsvikt. Att få hjärtsvikt är nog faktiskt det värsta jag kan tänka mig att få, men jag har troligtvis inget fel på mitt hjärta, vem som helst kan ha ett litet blåsljud och fungera normalt.

Jag måste packa tills imrogon, jag kanske ska ha lite kläder på mig när jag ska på maskerad. Om jag inte ska klä ut mig till naken, men det är det nog för kallt för. Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha för klänning så jag får helt sonika ta med mig båda. Måste även packa alt mitt smink och massor av hårspray. Jag lär behöva MYCKET hårspray till den frilla jag tänkt mig. Anna, Tessan, Linda, Cissi och jag ska göra oss iordning tillsammans. Jag lovar att ta mycket bilder, sedan är bara grejen tt jag ska lägga ut dem här med...

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback