Or is this your way to hide a broken heart

Jag har just lyckats dammsuga hela min lägenhet och plcokat unnanmassa skit som legat och skräpat. Jag har har kastat som en galning, till och med vissa saker som kanske inte skulle kastats inser jag såhär i efterhand. Menb jag har inte lyckats lägga på nya matten jag köpt än. Jag glömde bort den helt. Jag ska lägga på den sedan ska jag ta mig något att äta för jag har inte ätit sedan 11.00 och då åt jag en ynka macka.

Jag har fått en elak hosta och det känns som jag har rökt i 100 år när jag sitter här vid datorn.

Jag ska bädda min säng och sätta upp liute tavlor med. Men jag väntar nog med tavlorna till Madde kommer, jag har en förmåga att sätta tavlor för högt men jag är lång.. jag vill inte titta ner på tavlor.

Har just pratat med Hannapå msn. Det var länge sedan och hon har ju hunnit vart i vegas sedan vi hördes sist! En annan är nöjd om man hinner till IKEA någon gång var tredje månad. :P Ska bli så himla roligt att besöka henne, det börjar dra ihop sig nu. :D Jag måste spara mer pengar!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback