Säg, är det konstigt att man längtar bort någon gång?

Idag har jag drömt mig bort, ända bort till Thailand. Inte USA för omväxlings skull. Nej för idag fick vi rtt kort till jobbet från Lojsan som vart i Thailand i tre veckor och började jobba idag. Det såg bara helt enklet underbart ut att ligga på en helt vit strand i solan. Men om jag känenr mig sjäv så skulle jag efter en timme vara helt överkokt och till kvällen skulle jag inte kunna röra mig på grund av svåra brännskador. Det är inte lätt att  ha ärvt min fars pigment, inte som mamma inte och bli svart efter en timme. Mamma som är ute så mycket är ju solbränd året runt, men det finns nog ingen i hela världen som blir avundsjuk på hennes t-shirt bränna. Haha.

Men nu i helgen behöver jag ju inte drömma mig bort för då ska jag och Sandra till Jessica och Frida och våldgästa deras hybel i Norge. På fredagen skulle vi ut och äta i Lilleström och på lördagen blir det guidad tur ch titta på alla sevärdigheter som ICAMaxi. :D Och sedan självklart utgång på norskt vis. Vi får se hur det blir...

Kul ska det bli i alla fall.

Ikväll har jag vart så huslig så jag gjorde en tacpaj och en smaskig sallad. Nu har jag alltså hela kylen full med. Konstigt är det med mig att ag alltid gör för mycket. Visst är det bra att a i matlådan och visst paj är inte så lätt att göra i så små formar. Men nu har jag tröttnat på att äta samma mat tre dagar i rad. Men jag ska inte klaga, det är bättre att äta tacopaj i tre dagar än att äta pizza jämt och vara helt inkompetent köket.

Might be time to sleep? Oh, yes.

Kommentarer
Postat av: hanna

Tacopaj!!!
YAMMIE!

2008-03-04 @ 01:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback