Snabb shoppingtur

Jag är som ni kanske förstått inte ett dugg ekonomisk och nu har jag ännu en gång bevisat det. Idag fick jag lön, idag har jag köpt en rouge, en hårolja, ett läppbalsam, en väska och lunch. Jag skulle ner till stan enbart för en rouge. Men jag hittade fan den näst intill perfekta väskan, jag har ju hafe en idé om hur min vårväska ska se ut och inte kunnat hitta den men nu hittade jag något snarlikt i alla fall. Jätte fin.

Ikväll ska jag betala mina räknigar så att jag har pengar till det... Usch det är så vuxet och trist att betala räkningar, det var lättare när man bodde hemma när man inte hade några måsten att betala som hyra, telefon och mat. Eller min telefon har jag jämt betalat i alla fall.

Nu ska jag och jobba, ser verkligen fram emot det för Mia är tillbaka igen.

Vad ser jag mer fram emot? Jo den härliga maskeraden som ska gå av stapeln i helgen. :D Jag ska vara pink lady. Så jävla bra jacka har jag beställt från internet.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Anna

Laddad inför maskeraden? Nu är det bara fredag, och sen lördag! :) Jag är as taggad. Och jag håller med det ÄR tråkigt med räkningar. Dock verkade inte din shopping på lönedagen bli lika utsvävad som min. =/ Hehe. Hoppas allt är bra annars! Kram

2008-03-27 @ 18:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback