Take just a minute to like it

Snart är det dags att gå till jobbet. Igen... Inte trodde jag väl att man skulle jobba så här mycket om man jobbade helttid. Men jag har inte råd att jobba 75 %, jag har dyra vanor. Och varför ska jag jobba 75 % jag som är ung och fräsch. HAHA Nej problemet är inte att jag jobbar mycket det är mer att uskorna på jobbet har himla dåliga scheman. Varannan helg, varanann vecka sex dagar jobb veckan efter är det fyra dagars jobb. Det sliter med orgelbundenhet. Tur att jag trivs annars hade jag inte orkat.

Jag sitter och äter lunch och den blev så himla god så jag måste skryta lite. Lax i ugnen med lite Herbes de provence, sallad och mini keso fett gott. Spetser man det hela med c-vitaminbrus och hostmedicin gör det hela dagen.

Jag har ännu ett nyttighets mål somjag ska sätta upp i mitt liv. Jag ska bröja äta frukost, varje dag ska var målet. Just nu äter jag aldrig frukost, det är jag föt trött för. Min frukost består ofta av en frukt på väg till jobbet eller lunch innan jobbat när jag jobbar kväll. Nu sitter jag och äter lunch/fukost klockan halv ett på dagen. Men nu har Anna skällt lite på mig så nu ska det bli ändring.

Jag ska gå och köpa fikon idag så jag kan gör amkin goda gröt. Så när jag jobbar kväll så ska jag upp kanske vid åtta-nio och äta och om jag vill så får jag väl gå och lägga mig igen. När jag jobbar dag får jag helt enkelt gå upp när klockan ringer och käka lite frukost.

Nu ska jag svara Mia på det gulliga mailet hon skickade på facebook.

På återseende

Kommentarer
Postat av: hanna

frukost är ju viktigaste målet clara! gröt är jätte lätt i mikron (1 dl halvregryn, 2 dl vatten) eller typ mörk macka med skinka och grönsaker, eller bara k special. det blir mkt roligare att gå upp om man vet att man har god frukost hemma!

2008-03-26 @ 15:31:36
Postat av: Anonym

Du MÅSTE äta frukost clara! Jag är väl den enda här på jorden som är störthungrig på morgonen och äter mitt vanliga fil med flingor o banan plus en macka med skinka o keso. Kan rekomenderas!!!

2008-03-26 @ 21:44:46
Postat av: Jessica

Jag som skrev den kommentaren över :p

2008-03-26 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback