Uppe med tuppen

Har alltså nu kvart över nio redan satt i min en tallrik gröt även fast ag kunde sovit till elva eftersom att jag inte börjar förren klockan 14.00. Jag känner mig mest trött faktiskt inte pigg och fräsch. Nu är tanken att jag ska gå ner till stan och köpa en rouge, jag lyckades på min resa till Norge att slå sönder den. Men det har ju inte hindrat mig. men igår så råkade jag hälla ut alla smulor i kattlådan och jag vill inte plcoka upp dem där från.

Så nu bär det av till make up store istället.

Men nu ska jag fixa mig ute om jag ska till make up store. Käner mig alltid så fruktansvärt osminkad där... Men jag ska nog först lägga mig och läsa tidningen. Men bara en liten stund. :D

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback