Vi träffdes liksom på chans

Jag har jobbat idag och jag hade så himla lungt mellan 7.00 och 10.00 så jag höll på att somna. Dagen började med att jag försov mig, mitt mål är att jag ska gå till jobbet 06.20 men imorse slog jag upp ögonen 06.36 vilket ledde till att jag kom cirka en kvart försent till jobbet. Så snabbt har jag nog aldrig bytt o och gjort mig iordning till jobbet. En borste geom håret och på med ett par mjukisar så var jag klar...

Jag har hittat en som himla himla fin jacka på internet som jag tror att jag msåte beställa, jag älksar den tror jag faktiskt. !400 kostar den, frågan är ska man unna sig det kanske, jag borde ju vara värd det. Jag kan inte riktigt komma på varför, kanske för att jag slutat med godis och läsk. Jag har faktiskt inte ens fuskat, jag brukar vara en fuskis när jag lovar sådana saker, visst är jag sugen (ofta) men jag har stått på mig.  Jag är ta mig tusan värd en ny jacka. :)

Jag måste var knäpp i hvudet men jag har börjat gilla I love Europe med Chister Sjögren. Det svänger ju, katten! Jag tycker den är härlig, så där töntigt härligt. Tanten i mig tittar fram.

Jag skulle egentligen på möte ikväll och så skulle jag och titta på en lägenhet men jag orkar faktiskt ingenting när jag jobbat, detta hoppas jag dock är en påföjd av att jag är sjuk. Snart är jag pigg och fräsch igen. Eller fräsch är jag väl aldrig. ;)

På återseende


Kommentarer
Postat av: Linda Carlsson

Hej där! Duktig du är som avstår från godis och läsk! Ge mig inspiration!!!!! Jag vet var du bor ;p / Linda (tessans kompis)

Postat av: Lisa

Christer Sjögren är inte bra...låten är skitdålig...=) Puss o kram

2008-03-27 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback