Will it make it easier on you now, you got someone to blame?

ågon gång för cirka tre år sedan när jag fick ett besked som jag aldrig trodde i hela mitt liv att jag skulle få så kände jag att jag trodde att det skulle vara skönt att skylla på någon. Och rätt så tacksam var en viss doktor att skylla på, ett tag ville jag ta reda på hans nummer och ringa honom och berätta vad han gjort mot min familj hur kan krossat den effektivt. Men ju äldre jag blir desto visare lir jag, och jag har insett att skylla på någon hjälper mig ine. Tvärtom, det får mig att bli mycket argare. Men det värsta jag vet är att inte ha kontroll och det har jag inte haft på tre år nu och särskilt inte de senaste tre månaderna. Det går för fort!

Jga hgar börjat följa diverse olika blogg på internet, jag följer sedan tidigare de jag känner som jag vet har blogg. Som Ewa till exempel men nu läste jag ju om den här blondinbella som det står överallt om och hon är en sådan perosn som alla verkar hata eller älska. Och då har ju jag bestämt mig för att lägga mig i gråzonen för att inte stöta mig med någon. Haha. Men jag gillar hennes stil att skriva och att hon oftast har för rosa läppglans för vad som pssar henne. Haha. Men jag gillar däremot att hon är målmedveten och vet vad hon vill fast hon är så ung.

Jag för även Fredrick Fedeleys blogg och honom vet jag att jag gillar. Dels för att han som jag är ett stort fan av Björn Gustafsson och också vill gifta sig med honom och eftersom att han med är ung och målvedveten, jag vill med vara så målmedvetan och veta att jag vill och kan påverka! Och som blondibella så så har han ju snyggast klädstil i riksdagen. Men Fredrick har så bra blogg dör att han blandar in sin härliga personlighet med skarpa politiska inlägg.

Och när jag har blivit så smått blogg beroende så funderade jag på vems blogg jag skulle vilja läsa... Och det jag kom fram till är ju självklart är attjag vill att mina vänner ska blogga ofta och mycket. (Uppdatera mera alltså) Sedan skulle jag hemskt gärna vilja läsa Filip och Fredriks blogg för de är så himla sköna. Ska sätta på tv:n alldeles strax och titta på 100 höjdare. Vilken kändis skulle mera kunan få blogg? Lasse Winnerbäcks blogg skulle bli för deppig för mig, jag behöver musik till hans underbara tankar. Jag skulle fan vilja läsa Bonos blogg för han verkar vettig.

Frågan är bara hur vettigt det är att blogga egentligen?

På återssende

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte alls vettigt att blogga, bara kul att läsa =) du kan inte ha kontroll över det, det märker du väl, helt okontrollerbart....men visst känns det bättre att ha nån att skylla på o du har ju alltid oss andra fyra, det vet du. Älskar dig =) Puss o kram

2008-03-19 @ 06:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback