Your head is humming and it won't go, in case you don't know

Ja vad ska man säga om melodifestivalen då, jag tror ju helt klart att Perelli är en av de som har störst chans att få en bra placering utomlands så jag är inte helt missnöjd... Jag hejade dock lite mer på BWO men ångrade mig när jag sett alla framträdanden, för Perelli var faktsikt bra. Känns tuff att erkänna eftersom jag alltid vart anti henne men jag erkänner jaf hade fel. Hon är inte så oduglig som hon verkat.

Igår så åkte jag till Stockholm som jag berättat tidigare att jag skulle göra. Jag, Madde, Emma och David hade "personalfest". Först var vi hos Madde och åt lite gott sedan gick vi ner till förskolan och satt där och snackade skit. Sedan skulle vi ju så klart till Debaser. Sanackade mycket skit gjorde vi... Jag och Madde försökte provocera ut David vissa sanningar genom att ljuga själva. Så vissa saker jag sagt i fredags har jag ej vart med om!

Björn Gustafsson är bara så guld, jag har hittat hans fanckub sida nu! Love it! Alla hans klipp från Parlamentet, om my gosh.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback