Brolle

Jag sitter och tittar på alla låter som Brolle gjort i körslaget, Brolle är ju bara så himla bra och snygg. I love his hair.

Det blir ingen spinning imorgon bitti, jag kan inte logga in på svettit och när jag skulel ringa och prata med dem och kolal om jag kunde boka på telefon så var det ju inte öppet. Jag trodde att om gymmet var öppet så dkulle de svara i telefon med. Så jag ringer dem imorgon istllet så får de fixa så jag kan logga in och boka pass. Så ´tar jag en power walk i Vilsta imorgon istället.  Jag kanske ska kolla med Johanna om hon vill med.

När jag slutade jobba vid tio så ringde jag Tessan och skulle kolla om hon hade haft trevligt hos Ludvig eftersom att han fyller sju på onsdag, och då var de i alla fall kvar hos dem. Så då tog jag en sväng upp till odlaren och fick träffa Karin och Henrik. Som jag inte ens minns när jag träffade senast. Tyvärr sov Filip och Arvid så dem träffade jag aldrig. Karin och Henrin växer ju inte lika mycket som Filip och Arvid. Arvid har jag ju inte sett alls. Filip såg jag nog förra annandagen snart ett och halvt år sedan alltså.
 
Jag ska och väga mig imorgon efetr min promenad, ska bli spännande. :P

Nu ska jag nog se ett avsnitt av Greys sedan ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag minns inte att jag behövde boka tid när jag skulle spinna på friskis?? jag gick typ bara dit.. fast de var ju några år sen ,haha

2008-05-02 @ 04:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback