Hungrig

Jag har klarat mig bra hela den här perioden utan att vara alltför hungrig under tiden men nu är jag verkligen dö hungrig. Kanske för att jag tränade imorse. Men som tur är har jag en soppa kvar idag, det får nog bi en kycklingsoppa. Har även en cola light i kylen, jag tog med den till Joy ifall alla skulle sitta och äta och dricka där, då är det bra att mätta sig med något.

Jag har u precis kommit hem från Joy dårå och nu har jag shoppat lite, aloe vera party var der där så. chg jag som är shoppoholic kan ju bara inte låta bli. Så det blev en deo, tandkräm och shots som man ska dricka på morgonen med diverse vitaminer och allt möjligt. Ska börja med dem efter USA. Ska visst rensa tarmluddet, najs...

Innan jag äter måste jag ta reda på tvätten, eller nej jag är hungrig den får vänta tills imorgon. Lite soppa och ett avsnitt av Greys sedan sova. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback