I bring gifts

Jag har vart och köpt lite presenter till USA nu, en till Hannas värdfamilj och en till Kris som vi ska bo hos när vi är i Chicago.  En Kosta boda skål till värdfamiljen och en Mine skål till Kris. Det passar ju bra med Mine skål till henne eftersom de kommer från småland och hennes farfar Alfred var från Småland från början med. Innan han for till drömmarnas land. Jag har även köpt en present till Hanna med men det tänker jag inte alls avslöja här eftersom att hon läser den här och förstår svenska. Haha

Jag pratade nyss men Kristian på msn, alltid lika trevlig att prata med honom. han är så skön.

Nu borde jag verkligen städa, och de ska jag nog ta och göra med, jag har bara toaletten och rummet kvar sedan är min lägenhet redo för att familjen ska komma och äta hos mig på onsdag när jag fyller år.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: hanna

nu äre exakt en vecka kvar. så himla laddad.
ha en bra vecka!
kommer du ihåg när jag skulle åka iväg och jag sa "vi ses om ett år" shit va härligt det känns att säga "vi ses om en vecka" nu! Puss

2008-05-13 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback