I'm not even angry...

...even toughyou broke myh eart and torn me to pices. Låten heter Still alive och jag har hört den på rockband. You tuba den om ni vill höra en bra låt idag. 

Jag sitter här vid Hannas dator och väntar på att Hanna ska vakna, jag vankar alltid före henne. Jag  är fortfarande lite inne i Sverige tid tror, eftersom att jag vaknar senast nio och när klockan är nio här är den ju fem på kvällen hemma i Sverige.

Nu har Hanna vaknat vi ska käka lite frukost sedan skulle vi ägna förmiddagen åt att spela rockband, ovanligt. Men morton är faktiskt lite dött. Sedan ska vi på rotary lunch med Becky. På eftermiddagen tänkte vi ta oss en varsin cykel och cykla runt lite här och titta efter garagesales. Vi fick blodad tand sist.

Imorgon ska vi till Chicago och stanna där till tidag. Jag längtar. Vi ska bo hos Kris som har gåmg avstånd till Lake micigan, hon trodde nog att det skulle kunna vara så brfa väder att vi skulle kunna spendera någon dag på stranden. OMG!

Igår var i Peoria och shoppade, vi gick även och tog pedikyr och manikyr för typ 200 kr. Bara manikyr kostar ju mer i sverige. Jag har så himla fina french nails nu. Jag tittar typ på dem hela tiden. Köpte även en klänning, ett par solglasögon, en kylskåpsmagnet och en tröja att bara dra över bikinin i sommar. Riktigt bra shopping, och det var ju bara lilla Peoria!

Nu är det dags för frukost min mage morrar. :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter underbart clara! Är fett avundsjuk!!!

2008-05-22 @ 18:15:28
Postat av: Lisa

Håller med ovanstående skrivare =) Puss o kram

2008-05-23 @ 11:00:34
Postat av: Anna-Karin, Angelica o Pillan

En kram från Sverige=) KRAM

2008-05-25 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback