Lay a whisper on my pillow

Vaknade för cirka en halvtimme sedan, misstänker att Dilara och Hanna vill sova ett tag till. För när vi kom hem från bonefire'n igår så la de sig och kollade på The Ring. "Jag ville sova". Snarare jag vill kunna sova, och så var jag fett trött med.

Det var så trevligt igår så, först var vi på One Worlden. Hannas, Graces och Vickys favorit  resturang och käkade. Jag kan förstå varför de gillar den varkligen as god mat. När vi ska till Graces grad party på lördag är det mat därifrån igen. Ska bli kul med hennes rad party, de berättade igår att det är även party för hennes syster som gått färdigt ngt i skolan, hennes bror har blivit kapten (flygkapten) och hennes föräldrar har anneversery. Ingen aning om hur det stavas.

Så igår då, när vi hade ätit åkte vi till Clint. Har inen aning om vart han bor på Bonefire, dett blev en väldigt internationell bonefire. Det fanns människor från Sverige, Turkiet, Serbien, Elfenbenskusten, Nepal där och så typ fem amerikaner med. Haha. Amerikanerna sa att the kändes så "lame" att vara från USA den kvällen. :P

Idag ska vi laga swedish meatballs till frukost, vi skulle göra det i förrgår men då blev det bbq istället, sedan ska vi leta efter två affärer är nog planen. Quilt corner och Pottery store. Väldigt gulligt och small town. Ikväll blir det eventuellt sea and the city med Grace, Dilara och några släktingar till Grace. Jag blev elt exalterad när on frågade om vi ville med. Jag har längtat så feter den filmen, kommer nog att se den i Sverige med x antal gånger. :P

Sedan måste jag kanske göra färigt mina vykort med, men det är ju inte så kul och sedan skriver jag på svengelska för jag satt och pratade engelska med Hanna och Diara när jag skrev dem förut. :D

Time to wake the girls up, eller förbereda köttbullar....

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du har det bra därborta clara=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback