One day I'll fly away...

... and that's tomorrow, can't wait.

Gårdagen var ju bara så bra, massor av trevliga människor som komför att uppvakta mig, massor av fina prsenter och god mat. Jag hade verkligen en toppendag, eler jag har haft en toppen vecka. Bara jobbat mån, tis, tors. Onsdagen ängnade jag till att gå till doktorn, träna och på kvällen var det kalas. :P På fredagen kom Madde relativt tidigt så vi var och tränade, och så uopvaktade hon mig lite och sedan gick vi till Anna, där Tessan, Anna, Linda, Cecilia och Lollo var och körde singstar. Verkligen as kul, men innan jag kör igen behöver jag verkligen tjuvträna, jag kände mig sämst. Haha.

Lite bilder från igår, Georg var fotograf stora delar av kvällen och när han inte var det så fick alla andra ta kort på honom och mig bestämde han. Men han är söstaste kusinen ever och jag fylde ju så då ska man kanske vara med på flest kort. Haha.

      

        

       

       

       

         

Ja har kom ett axplock från bilderna igår. Det blev en riktigt lyckad kväll i alla fall. Jag är jätte glad och tacksam för att det kommer så många.

Idag har jag ängnat mig åt att packa och att titta på Gossip Girl, haha. Jag kan inte bara packa för då packar jag ner alldeles fr mycket jag måste få lite perspektiv på det hela. Jag packar ner saker sedan går jag och tittar och tänker den dr behöver jag inte ha med mig och plockar ut det. Just nu håller jag å med handbagaget och funderar på vad jag ska ha i det. Vart ska jag göra av min medicin funderar jag på men jag får väl ta den i handbaget. Min vitaminer tar jag nog dock i resväskan. Jag kan ju inte åka utan mina zinktabletter. :P

Jag hoppas att kanske Hanna ska logga in på MSN ikväll så att jag kan dubbelkolla hela mitt liv med henne, eller hela min packning. I alla fall.

Nu ska jag väl fortsätta jag får se om jag uppdaterar mer ikväll eller imorgon. Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback