Soppa

Jag sitter och dricker svampsoppan nu. Den var verkligen jätte god, smakar precis som varma koppens svampsoppa. Igår så blev det ingen spinning dels för att Anna kom och hämtade mig så tidigt dels för att alla pass var intsällda efter 17.00 och mitt pass var senare. Men imorgon är jag ledig så det vore ju fan om man inte skulle kunna kunna komma iväg och träna då. Nu är det så att det är ett pass klockan åtta imorgon bitti. Ska jag vara så hurtig så att jag pallar mig iväg till klockan åtta på morgonen min lediga dag? Jag tror faktiskt det.

Ska även till Vikt & Hälsa imorgon och köpa lite mer mat till nästa vecka och väga mig. Ska bli riktigt intressant att väga mig. Jag har bestämt mig för att fredagar blir de enda dagar ag väger mig, jag tänker inte gå och tjuvtitta hela tiden då blir det inte lika roligt.

Igår var väl som det var, det är ju alltid lika underbart att se massor av fina bilar och rockabillymänniskor. Tessan och Anna blev osams och nu är de nte vänner längre. Vi får väl se hur det blir med det. Men vad jag förstår så sades det en del sårande saker igår.

Jaf måste börja förberda mig lite inför USA nu känner jag, på söndag ska jag till Eva och Kjell och få en väska till Hanna och papper om vart och hur jag ska gå/göra när jag byter pan. Jag måste även börja växla pengar och lägga ut någon slags plan. Men nu ska jag i alla fall kolla vad dollarn står i.

Sedan är det dags att jobba, jag ska vara ledig fredag, lördag och söndag. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback